(I) mej hjärta dej

snabb uppdatering här då. gårdagen gick nästan helt som planerat, men på en punkt felade det dock.. andreas var inte hemma. lill stackarn har åkt på så himla mycket jobb just nu. förvisso är ju det väldigt bra med tanke på pengarna men de två senaste dygnen har han bara sovit fem timmar. vid nio tiden nu ikväll lämnade han huset igen, men jag ska väl vara tacksam över de furtio minuterna vi fick tillsamans.. hmf. ser så himla mycket fram emot helgen då det bara blir jobbfritt och åkersjön för hela slanten. ska nämligen upp en sista gång innan sässongen och fin slipa på det sista i förstugan. satt tex upp nya gardiner i husvagnen sist, tog även ett par längder hem för modifiering. har fixat och trixat nu så att det blir samma gardiner ute i förstugan också =) ganska sött. har percis ägnat en halvtimme åt att ge min mamma massage. som gengäld fick jag henne att sova över i min och andreas säng. lyckan för mig! det värsta som finns är att behöva sova ensam så tack för att jag slipper det. ska lägga mig nu, börjar inte förräns 0920 imorgon. grymma sovmorgonen ;s efter skolan ska jag ha hudvårdsklass igen, ska införskaffa mig det där pudret jag inte unnade mig sist :D har ni lust att komma och pröva på, hör gärna utav er brukar finnas möjlighet att pressa in fler. sov gott allihopa 

(I)

 

 

ps. i love you andreas nilsson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0