slowmotion

hallå!

igår fick jag som sagt mamma att sova med mig, kändes toppen och jag sov faktiskt bra. imorse då när jag vaknar ville jag verkligen inte kliva upp ur sängen. intalade mig själv om att jag aldrig skulle kunna ta mig till skolan. gjorde ett försök och skrev till mats om han kunde hämta mig. jag täntke knappast att han kommer säga ja när han fick skjutsa mig förra veckan också. men helt klart var han jätte snäll som vanligt och säger ja självklart åker snart.. suck och stön från min sida! var bara att hoppa upp och slänga på sig lite kläder, drack ett glas juice och haffade tag i matteboken. första lektionen bestod utav matte, som vanligt var det inte många som engagerade sig i matematik utan det var mest en massa surr. jag och victoria var ju tvugna att fråga ut carro om gårdagen. hon har nämligen gjort klart halkbanan nu :D vi är så stolt. nu ska vi peppa henne för fullt så att hon snart har körlappen.komemr bli en grym förändring för oss allihopa, kommer bli så mycket enklare när iaf en har det. under matte lektionen får jag iaf ett sms från andreas om att han var klar. jag kände i magen hur det susade till, precis sådär som i början av vårat förhållande. jag kände att jag var tvungen att träffa honom så fort som möjligt. gick på andra lektionen för jag tyckte den var så pass viktig, har prov nästa vecka i engelska.allt som vi har haft hittils på kursen ska vi ha ett prov på, det känns ganska bra för det är ju trots allt mitt favoritämne men då vill man ju ge allt man har också.

 

efter engelskan kom älsklingen och hämtade upp mig. åkte på inez och hämtade upp mat. kom hem och maten gick snabbt ner i magen. la oss i sängen på en ggn. klockan var typ kvart över tolv. kände att jag inte var speciellt trött men att jag ändå ville hålla om andreas till han somnat iaf. men tro på fan att jag också somnar. vaknar inte upp förräns kvart i fem. shit tänkte jag eftersom jag skulle ha hudvårdsklass klockan sju. var bara till att börja göra lite fint och laga mat åt familjen. det vart köttbullar, prinskorvar&pärer. andreas kom ut i köket och berättade att han var tvungen att åka för att jobba igen. suck.. fick pussas en stund iaf innan han åkte. tåren i ögat nu när jag tänker på att jag kommer få sova själv :´(

hudvårdsklassen gick jätte bra iaf, fick göra en salongsbehandling igen, kändes ganska behövande. nu känner jag mig som en ny människa igen. köpte en mascara den här gången eftersom det bara blir skit med en mascara utav annat märke för mig.. beställde även lite produkter åt andreas, vågar inte skriva här vad jag beställt eftersom han ofta läser mig blogg :D men han fyller ju snart år så det är bara att börja ladda upp presenter, han säger att han alltid brukar bli så besviken på alla presenter. men i år du gosse kan du absolut inte bli det :) 22 år blir min gamle man. gud vad tiden går fort. när du var 16 år gammal vart jag kär i dig för första gången. på den tiden hade du skärmkeps och var inte grövre än en två tums planka :) ihhh. men iallafall, vart nöjd över mina inköp. vart lite fundersam om jag ville ha mer utav serien. så jag bestämde med cecilia att jag ska ha en till klass eftersom caroline och erica, mina bästa kompisar inte har kunnat de tidigare gångerna.. så nu måste ni annars blir det stryk =)

 

imorgon är det äntligen fredag. slutar halv tolv, efter det ska jag jobba. blir nog en riktigt lugn kväll, funderar på att laga någonting riktigt gott åt mannen i huset :) på lördag åker vi ju som sagt upp till åkersjön, har redan laddat upp med allt som kan tänkas behöva där uppe. har köpt nya kuddar och lite annat smått&gott. 

 

nu ska jag försöka att övertala min moder med lite massage kanske om att hon borde sova med mig inatt =) ha det bra allihopa. natti natti <3

 



I wanna grow old with you
I wanna die lying in your arms
I wanna grow old with you
I wanna be looking in your eyes
I wanna be there for you, sharing everything you do
I wanna grow old with you


Kommentarer
Postat av: errrrica

svarar du aldrig i telefon nu för tiden?

2008-10-10 @ 20:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0