let it rain,

sitter här nu igen, ensam och uttråkad.. efter skolan åkte jag med pappa hem. lagade mat åt lillebror och mig och sen dess har jag inte gjort så mycket. eftersom det inte vart en tripp till åkersjön förra helgen är det spikat till den som kommer. blir bara en snabb visit för jag jobbar på söndagen.slog på bastun för en stund sen så snart blir det till att värma sig rejält :) saknar andreas så himla mycket, klarar verkligen inte av att han jobbar borta.. om två år får han allt jobba för mig så att jag kan bestämma vart han ska vara! som ni vet letas det hus som bara den i indal med omnejd men vi verkar inte hitta drömhuset än och nu börjar det bli fel sässong. börjar faktiskt överväga att sätta oss i en lägenhet i indal men det känns ganska jobbigt :/ vi vill ju kunna ha alla våra saker med oss.. skotrar, bilar mm. här nedanför är länken, har ni några tips överhuvudtaget så hör gärna utav er =) nu ska jag basta och duscha för att sen gå och lägga mig i en nybäddad säng! natti natti

http://www.blocket.se/vi/18228936.htm?ca=4_k&last=1http://www.blocket.se/vi/18228936.htm?ca=4_k&last=1

 

 

Dagarna kommer och dagarna går
Veckor och månader, år efter år
Men inget kan ändra den känsla jag får
När du finns här hos mig
Alla dagarna kommer och dagarna går
Och jag är så lycklig för jag har ett liv med dig
Dagarna kommer och dagarna går Veckor och månader, år efter år Men inget kan ändra den känsla jag får När du finns här hos mig Alla dagarna kommer och dagarna går Och jag är så lycklig för jag har ett liv med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0