kvällskvisten

nu är jag här igen. sitter inne på robbans rum med bärbara nu, ska sitta här till halv ett fyra kvällar i rad nu för att dom var kort på personal. men det gör ju inte mig nått :) kollar på lite film nu, han är ganska ttrött så jag kanske får gå och lägga mig tidigare om jag har tur. är ganska slut satt mig här precis efter jag kom hem från jobbet.. 

 

måste bara få säga grattis till carro som klarade körkortet idag! jag var nog mer nervös än vad hon var och det var kanske bra :) hon skjutsade mig på jobbet och vi hann ta en seger fika. imorgon ska jag ut och ränna med henne, både jag och hon är ledig för en gång skull samtidigt!

 

nu ska jag släcka ner den här och försöka få herr matsson att somna. natti natti allihopa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0