i like love

samma visa idag igen då. regnet bara öser från himmlen.. och här hemma sitter jag ensam och trött =/

_

imorse hämtade mats den lilla ängeln mig eftersom han också började 0920. hade grymt lugna lektioner, käkade lunch på inez med carro, emil&jysk. skolmaten gick inte alls att äta, som mats sa det ser ut som en alien. instämmer helt! slutade niaf kvart i tre, tog bussen direkt till birsta för att jobba. det gick bra, trots att det var mycket folk pga utav det dåliga vädret. slutade klockan åtta, satt kvar och väntade på att hanna och linda skulle fixa klart så vi kunde åka hem. klockan halv nio kom stoffe&pappa och hämtade oss.

_

andreas ringde på hemvägen också med glada nyheter, för det första så är det sista natten han jobbar inatt så han är hemma imrogon och de andra är att vi har fått lägenheten i indal. som ni kanske vet har våran desperata jakt efter hus varit riktigt jobbig. det verkar inte som att vi kommer hitta vårat dröm hus det här året trots allt.. och vi kan ju inte vara bostadslösa?! här hemma hos mig har vi det kanon, slipper betala någonting, har flera rum att dissponera + att jag har världens softaste föräldrar.. men något eget är aldrig fel, vi ska åka och kika på lägenheten i veckan iaf. är ungefär som andreas förra och den var ju helt okej =) känns det rätt så blir det iaf inflyttning i december.

_

nu sitter jag då alltså hemma och är ensam, väntar på att mannen ska ringa och säga godnatt så att jag kan somna :) imorgon går jag bara till halv tolv, är halvklass så det kommer bli en lugn dag med en massa körande. jag har paxat för att backa med bil&släp iaf! men nu ska jag krypa till kojs, natti natti allihopa. 

_

ps. i love you <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0