himlen är oskyldigt blå

så känns det just nu =) dagen har varit kanon, började med att plugga lite teori med tjejerna på ttc. vart nog mest en hel del prat om annat men det är också nödvändigt! slutade halv fyra, då kom mamma och hämtade upp mig så vi kunde handla på ica. kom hem samtidigt som mannen, började dirket med maten. det vart kotletter&ris :) efter maten vart det en snabb tupplur på soffan innan vi bestämmde oss för att åka inöver indal. kollade på ett hus som var finare än vi trott. efter det tog vi en sväng förbi matsson så han kunde visa oss annas förra lägenhet. den var nog lite för liten för både mig och andreas.. och jag tror faktiskt att vi snöat fast på det där vita lilla söta huset. andreas ska kontakta farbrorn som bor där nu redan imorgon.

 

kom hem bara för en liten stund sen, var precis ner och eldade i våran super lilla panna.. hela min familj skulle kunna få plats i den, så sjukt stor är den. så det tar en stund att fylla den med ved. men nu är det klart, så nu kan man sova gott&varmt inatt igen. ska ut och joina andreas i soffan innan det blir en nattmacka och sängen som gäller. 

 

imorgon börjar jag inte förräns 0920 och slutar 1450. dagen innehåller bland annat två prov, ett i matte och ett i engelska.. känner mig inte speciellt taggad just nu. men det ska väl gå an :) ska försöka med att hitta nya skoterkläder imorgon också om det finns tid. man måste ju mäta upp sig med flashiga kläder i vinter när man kör mach1 istället för iqn =)

 

hejsålänge! ps. i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0