fatboy sum

igår var jag och andreas och kikade på det där underbara huset igen. redan innan vi gick in och kollade bestämde vi oss för att det var det huset som gällde. när vi kom in vart vi glatt överaskade. visst var det lite gammalmodigt oh en hel del att göra men det var samtidigt fullt beboligt. det charmigaste med huset måste vara de 5 cm tjocka håriga mattorna på överplan. hualligen, jag kunde knappt trippa in i mina sockar. fy, det är det första som ryker iaf! haha. efteråt lämnade vi huset med glada miner, firade med att köpa med oss pizza för att sedan åka till micke&niklas. efter maten vart jag satt på att vika tvätt. det gjorde jag gladeligen för då fick jag stå och fundera på hur det skulle vara med ett alldeles eget hus =D känns faktiskt bra när allt kommer omkring. något eget. mmmmmmm :D när vi for hem fick jag ett samtal från min gamle gode vän erica. kändes skönt att få surra ur sig med tanke på att det var ett himla tag sen. imorgon är jag ledig så vi ska försöka hitta på nått då =)

just nu sitter jag på skolan, kom precis tillbaka. har varit ute och kört hela förmiddagen. det var jag och carro som åkte iväg med bosse, vi lämnade av carro i härnta för hon skulle till sin kiropraktiker. nu sitter jag och väntar på mamma, vi ska iväg och luncha för att sen göra några ärenden. ikväll ska jag och mannen vara hemma och mysa hela kvällen :) blir nog någon rulle och ett antal chipspåsar. jag får ett himla sug på gotta nu när det är märkt och trist ute :) lika bra säg. men nu ska jag logga ut. tack för mig!

ps. i love yóu

/steel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0