Kvällsljus

Hallå!

 

Jag är less. Fortfarande ingen man hemma.. Vart en pizza i all förtvivlan, kändes lite bättre och nu börjar jag känna mig som hel igen för glassen har också slunkigt ner idag igen =) Har faktiskt inte haft någonting vettigt att göra på evigheter nu och ändå brukar jag misstycka när det väl är dags för jobb. Hmf, kanske dags att skaffa sig en hobby? Nä det orkas nog inte med.

 

Iallafall, skolan har gått bra idag. har varit ute med Lars och övningskört runt i stan i 3 timmar. Nu tycker man ju att man borde kunna det där :) På fredag har vi även bestämmt att vi ska upp till rastplatsen armsjön och spana med polisen hela klassen.Blir till att dra på skoterkläderna så att man inte fryser då.

 

Pratade precis med Andreas, imorgon är det spikat att dom ska hem. ÄNTLIGEN! Men det är ganska bra när han är borta sådär, annars brukar han tycka att det är lite fjantigt när han berättar för mig hur mycket han tycker om mig men nu när han är därborta kan han inte hålla sig, och det är så härligt att höra =) Färden till åkersjön kanske inte blir av heller för att Jori inte kommer hem.. Vi får se och hoppas att han kommer hem imorgon. Annars gör det faktiskt ingenting om vi får vara hemma och mysa heller. Nu kom mamma in det är tydligen någon bra film på + så måste kika.

Ha det bra allihopa! Hörs imorgon =)

 

Ps. I love You.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0