Sovdags

Hejsvejs! 

Idag har det varit bättre med min hals och min illröda näsa, dagen har faktiskt kunnat rullat på som vanligt. Började skolan med matte prov, som vanligt hade man böckerna på skolan och var riktigt oförberedd. Det visade sig att provet inte var speciellt hemskt, det var snarare lätt och jag kunde pusta ut. Efter matten hade vi engelska, eget företagande och samhälle. Det gick bra, fick skjuts hem utav pappa vid tre tiden. Fick åka fet plogbilen, jag blev faktiskt mörkrädd när jag förstod vad det är för jätte plog jag ska handskas med nästa år.. Hualigen. Efter mycket om och men tog vi oss hem iaf och jag började med att städa och tvätta. Nu är tvättkorgen tom så nu längtar jag tills mannen kommer hem och fyller upp den igen. Till middag lagade jag snitzel och potatisklyftor. Det uppskattades utav hela familjen för en gång skull. Sedan dess har jag mest suttit vid datorn och kollt på allt som kan tänkas till huset. Fick min lön idag från kommunen, känns som att den kommer gå åt när man ser alla saker på internet som man kan tänkas behöva. Men det ska nog bli bra tillslut.

 

Imorgon går jag på TTc till halv tolv. Därefter är det planerat att jag och Carro ska åka inöver staden, luncha på subway för att sedan åka till Sofia och hämta lite hemmabiosystem tjoffs till Andreas. Efter det blir det Frösunda där jag ska fixa de sista sakerna med mitt vikariat. Börjar jobba klockan halv tre så det blir en stressig förmiddag. Men det ska vi nog klara utav =) Imorgon eftermiddag förväntar jag mig att mannen är hemma igen. Har nämligen planerat in god mat och film. Pratade alldeles nyss med lillstackarn och han var alldeles slut.. Han jobbar nämligen ute i kylantolv timmar på en dag. Imorgon lovar jag att det är jag som ska ta hand om dig för en gång skull <3 Var förresten och köpte en urtjusig skjorta med tillhörande tjocktröja till Andreas i förrgår, det var jätte stiligt. Så nu kommer vi matcha varandra till jul =) 

 

Nu är det en varm dusch som står högst på listan för att sen försöka sova. Dock ensam då förstås.. Ska försöka kliva upp i lagom tid imorgon så man slipper stressa.. Får se hur det går. Godnatt! 

 

Ps. I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0