Ögonsten

Hej! 

 

Samma visa idag igen då, mannen är borta och jag har inte gjort någonting vettigt.. 

Idag har jag, Vicky och Carro varit iväg på v.t.g. Det var riktigt trevligt, fick veta en massa nyttigt. Kanske lite överkurs men alltid roligt att lära sig :) Efter mötet åkte vi på stan, käkade på subway och traskade runt en snabbis i lite affärer innan vi blev less.. Lämnade av Vicky i Timrå innan vi begav oss inöver Birsta igen. Handlade nya vindrutetorkare som verkligen behövdes till Carros lilla blå bil =) När vi kom hem till mig lirade vi lite guitar hero. Det var Carros första gång, men hon vart faktiskt grym innan vi var klara. Har inte gjort allt för mycket nu på kvällen, pratade med Andreas för någon timme sen. Jag bad honom skynda sig hem så jag kan få sova gott. Som vanligt fick mammsen offra sig att sova med mig igår inatt. jag måste erkänna att det faktiskt är ganska härligt att bo hemma och aldrig behöva vara riktigt ensam. Hoppas jag har samma tur inatt igen. Ja.. Jag har precis duschat ska torka håret nu innan jag ska möta john blund. Så himla jobbigt om håret har en egen vilja imorgon. 

 

Går heldag förövrigt imorgon. Ska hålla på med truckarna och ut och köra som vanligt =) Håller tummarna för att Andreas är hemma till middag imorgon så en annan inte måste stå och slita i köket igen. Jag har blivigt så bortskämd med det ett tag nu. Och jag vill inte ha några ändringar på det heller för den delen :D Nä nu ska jag slita mig. Godnatt syns imorgon!

 

Bubblan, jag saknar dig <´3 Skynda hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0