this weekend

halloj.

fredag- tillbringades med älsko. gick på bio med robin, sara&jori. vi såg nya bond filmen, den var bra men jag tyckte inte att den slog dom förra filmerna. efter filmen åkte vi hem och myste.

lördag- klev upp ganska tidigt, åt en rejäl frukost med familjen. duschade lite och så innan det bar av mot matfors till andreas mamma och comp. där grattade vi alice som fyllde 3 år och andreas som blir 22 på onsdag. det vart en massa god mat och tårta innan jag och andreas bytte om för att fara på kalas. åkte till mattias&annica i kovland, där var det en massa fint folk. alla var utklädda och vi hade roligt. åkte hem ganska tidigt för både jag och andreas var trötta.

söndag- åkte på att jobba från tolv till sju.. gick kanska bra men var sliten när jag slutade. jag och andreas åkte in till stan till pernilla&robin. hämtade lite kläder som var beställda och käkade lite smulpaj =) mumms! efter det åkte vi hem kollade på die another day och käkade snacks. somnade som på beställning.

idag- sitter just nu på skolan. i tid också för den delen, carro kom och hämtade mig imorse :) kändes riktigt bra att någon utav oss äntligen har körkort. nu har vi miljö och säkerhet men vi är klar med allt.. nästa vecka ska vi ha en intervju med platschefen för vtg. kommer nog bli spännande :) nu ska jag ut och fika. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0