Sjukling

Hallå! 

 

Veckan började bra, men min dag idag har itne varit lika kanon. Har tillbringat hela dagen i sängen och tyckt synd om mig själv. Min förkylning vill verkligen inte släppa, den har varit sådär halv jobbig ett bra tag nu men imorse när jag vaknade sa det bara PANG, jag kunde inte ens ta mig ur sängen. Jag vände på mig och försökte somna om.. Vart ingen skola, men det var kanske lika bra. gar precis pratat med klasskamraterna och det var tydligen lika värdelöst som vanligt på Ttc. Jag förstår inte, det enda dom kan göra på det där bygget är att gnälla. Tror dom verkligen att vi tänker sammarbeta då är dom ju dummare än man trott. Även fast vi inte är de där arbetslösa som vanligtvis går där behöver dom inte vara elaka. Det är faktiskt vi som tappat våran lärar ledda undervisning pga utav att den "personen tydligen inte mådde bra" hallå?! Det är väl självklart att ingen kan må bra som jobbar på Timrå Trafik Center dör ingenting händer. Fortsätter gnället när jag kommer tillbaka blir det en hel del saker som måste få komma ut i luften. Och tycker dom att jag är jobbig ska dom bara träffa min mamma. Nu till någonting roligare och innan jag helt spårar ut. 

 

Andreas kommer inte hem ikväll han är borta på jobb och kommer inte tillbaka förräns på fredag. Det är faktiskt himla jobbigt när mannen åker iväg och man itne är förberedd på det. Nu har jag vant mig vid att han alltid är här och är min vardag. Att jag blir sjuk är inte heller bättre, finns det något hemskare än att måsta ligga ensam hemma i sängen? Jag tror faktiskt inte det.. Men jag vet ju att det där snart är över iaf :) Hemlis på vad det är, men jag kan berätta att det kommer bli ändringar framöver. Nu tror jag faktiskt att jag ska gå och få i mig dagens första mål. Mamma har varit och klippt sig och då fungerar ju ingenting här hemma så därför blir det sen mat. Hoppas det vart bra så att jag också vågar iväg mig till frisören snart. 

 

Imorgon blir det iallafall skola, jag hoppas att min kropp har fått en ordentlig utvilning så att den orkar med härefter. Har nämligen matte prov imorgon. Efter skolan jobbar jag inte, får se om Erica har tid att hitta på någonting. Hejdå!

 

Ps. I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0