she pays for two on the bus

Hejsan!

Idag hade jag sovmorgon till halv elva. Det var riktigt skönt, klev upp tröck i mig tre korvar för att åka direkt på gympan. Skolan gick bra, lite tråkigt att våran mentor ska lämna oss.. Vi fick ta oss ett rejält snack med personerna som "bestämmer" om våran framtida skolgång om hur läget såg ut. Och tydligen ska vi inte bli bortglömda, utan nya lärare ska genast sökas. Tack för att ni stött bort våran bästa lärare.. Hoppas ni hittar någon som ni tycker är bättre så ska vi se hur våran klass strimmlar den stackaren. Jaja, inte tid för att bli blödiga, men visst är jag less. 

 

Efter skolan hoppade jag på bussen till jobbet. Var ganska lugnt där idag, hade stängning vilket betyder INGA bussar hem. Mammsen fick därför ställa upp som vanligt =) Det var så härligt att äntligen få komma hem, men det känns tomt och tråkigt att mannen i mitt liv sover borta långt ifrån mig någonstans. Dom vart tydligen inte klar med jobbet idag och fick därför sova över.. Kan inte karlar tänka på de stackars kärringarna som får ligga och tryna efter sina tokiga gubbar när dom för en gång skull är borta.. Stanna hemma och jobba säger jag bara. Som tur är vart jag lovad att få igen en massa mer kärlek imorgon istället. Bra tycker jag! Förövrigt händer det inte så mycket, till helgen blir det tyvärr ingen finlands kryssning. Det blir en färd till åkersjön istället. Ska äntligen upp och fixa&dona till lite inför sässongen. Det är nämligen så att jori ska dra upp sin ny värsting FEt vagn cabbyn till campingen också så då ska vi passa på att smita med och ta med oss en massa hemdoning på samma gång :) 

 

Imorgon går jag bara till halv tolv. Kommer säkert bli kortare eftersom jag, carro och vicky ska in till staden för ett möte med v.t.g klockan tio. Efteråt är det inplanerat subway sen inte så mycket mer. Måste faktiskt för första gången erkänna att jag har det ganska knapert till i plånkan. För första gången i mitt liv har mina pengar gått åt till mer nytta och mindre nöjen.. Men trots det känns det ganska bra att äntligen få möta verkligheten. Nu ska jag bara sitta och suckta efter min efterlängtade lön. Denna månad fetare än förr eftersom lönen kommer från flera håll =D

 

Jaja, jag får väll låtsas som att Andreas är hemma och tvinga mig själv ifrån datorn innan jag har hunnit skrivit en hel jädrans bok. Jag vill ju fortfarande att folk ska ha ork till att läsa detta ^^ Men för att få ett kort och gott avslut. Godnatt alla små trollungar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0