high intensity

hallå! ligger nu i sängen och ska snabba på med ett litet inlägg. fick sovmorgon imorse eftersom carro missat bussen och jag skulle hämta henne. tur för mig, det var matte som gällde. hade då iaf 3 jätte lugna lektioner. efter skolan kom pappsen och hämtade mig :) åkte hem och spöade lillbrorsan på guitar hero. när andreas kom hem efter jobbet bärjade vi laga mat, vart den klassiska korv i ugn som är våran favorit här hemma. andreas är en fruktansvärd bra kock och mamma och pappa säger att dom inte kommer klara sig utan honom när vi flyttar? hallå, jag då.. även fast jag är sämst i köket så kommer ni sakna mig iaf ;) efter maten vart det lugnt, har degat framför tvn hela kvällen. ska slänga mig in i duschen nu medans andreas kollar på sleadnecks. röstade precis för medelpads lucia alldeles nyss. tanken slog mig att man kanske får vara med och tävla nästa år ;D det skulle vara nått de. ni slipper min underbara röst ett tag iaf men snart måste jag nog visa övriga världen vilken talang som finnsgömd här  i sundsvall ^^ skämt åsido

 

imorgon går jag i skolan till halv tolv, efter det jobbar jag till sex. kvällens planer blir lugna :) tanken på att basta har faktiskt slagigt oss så vi får se om vi nappar på det :)

 

nu är det duschen som hägrar. hejdå, natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0