Härliga tider

Hallå! 

 

Ifredags var som sagt klassen iväg till Armsjön och besökte poliskontrollplatsen. Det var riktigt spännande trots det dåliga vädret, dagbladet var dit och intervjuade oss. Kika på länken. http://dagbladet.se/nyheter/timra/1.238642

 

Idag är jag  hemma från skolan. Kände mig inte allt för pigg när jag vaknade imorse. Ska åka och jobba klockan halv tre, får se vad jag klarar av. Har ju faktiskt suttit här hemma nu och kurerat mig med nyponsoppa och skorpor. Och som den husliga kvinnan jag är så har jag bäddat rent i sängen och dammsugigt våra rum. Andreas ringde föresten förut och berättade en rolig nyhet. Från och med den 1 december ska han äntligen bli husägare. Så nu är jag himla glad! Adventsljusstakarna är det första som åker in i huset iaf. Ikväll jobbar jag bara till halv sju, skönt. Då hinner jag komma hem i lagom tid så jag hinner ta tag i lite plugg. Har matteprov och företagande prov på Torsdag. Men det är inte allt för svårt så det bör vara lätt pluggat. Igår kväll var föresten jag och Andreas ute och rubbade bmwn hela kvällen. Och jag kan säga att det syns förbättring redan nu! Ska rubba ett till varv för att sedan he på polish. Den kommer bli som ny :) Nu ska jag fixa till mig, om en timme går bussen till jobbet. 

 

Hejsålänge.

 

Nytagen Vinterbild från Åkersjön.


Kommentarer
Postat av: Erica

snygg du var i artikeln då ;) ;) ;)

2008-11-18 @ 15:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0