grattis älsko <3

22 år blir idag min lilleman =) grattis bubblan! och till dagens ära gjorde jag maten, dett vart tacos eftersom vi var så pass många som skulle äta. vart också självklart hemmagjort tårta och paket efteråt. andreas var trött eftersom han åkte ut på jobb tre imorse så han gick och la sig efter lite mys. då passar jag på att spela lite guitar hero som mamma vann från ejendals :) även lite dator måste man hinna med. snart ska jag ta och ta itu med disken och tvätten.. längtar tills vi flyttar och det bara blir två att ta hand om. nu för tiden kryllar det utav folk här hemma så det blir lätt en hel del disk och tvätt. 

 

igår var förresten jag och caroline på ikea. jag började jobba klockan tre men innan hann  vi med lite shopping :) jag är inne på sista refrängen på bankomatkortet nu också.. rullar ut mer pengar än in nu för tillfället. 

 

imorgon börjar jag inte förrän halv tio, blir en liten sovmorgon åtminstonde. efter skolan vet jag inte vad som sker, hoppas mest på mys och åter mys. 

 

nä nu måste jag slita mig, plikten kallar :) hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0