7 maj

Godkväll!
Nu sitter jag äntligen hemma. Idag hade jag en lektion på skolan och sen dess har jag jobbat :) Det var as roligt, första riktiga arbetsdagen. Den kanske inte gick gallant men det funkade. Förutom de ömmande fötterna nu så har det varit skit bra!

Nu sitter jag och hoppas att älsklingen ska slippa jobba nästa vecka så att han kan följa med mamma och mig till Göteborg. Vi åker nästa fredag och ska ha en hel weekend där, så jäkla taskigt om jag ska behöva mysa ensam med mamma. Så Andreas stå på dig och kom hem så fort som möjligt!

Jag ska slänga i mig en billys nu, ta en dusch och sedan hoppa i säng och drömma om löningsdagen. Haha!


Ps. Du som föll offer för min ovana att stå i kassan idag ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Det var inte alls meningen att först hälla ut din dricka och sen ge tillbaka för lite pengar till dig. Hemskt hemskt ledsen, men det var ju i lärnings syfte iaf! :D:D Ds.

***

Hjärtat ser du det här så ring mig innan jag hinner somnar <3
Måste ju få säga en massa söta saker till dig som jag inte hunnit säga på heeela dagen.




Kommentarer
Postat av: alexandra

lycka till med din blogg =) ser att du är rätt ny

2008-05-07 @ 21:35:19
URL: http://huumlaan.blogg.se
Postat av: ericaaa

vadå hela dagen?! nu ljög du ju, ni pratade ända tills du började jobba ju :o förövrigt har du haft din blogg i ett & ett halvt år, knappast nybörjare ;)

2008-05-08 @ 08:40:33
URL: http://enyberg.blogg.se
Postat av: ägaren

öhm tack alexandra. det ska nog gå bra, försöker skriva så ofta jag bara kan :) och erica, jag menar en timme med andreas är ju som ingenting? jag vill prata med honom hela tiden :D:D

2008-05-08 @ 16:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0