22 maj

Igår var jag på skolan tills klockan fyra, jag hinner knappt hinna hem innan mamma berättar att vi ska på bilbingo :) Det var nämligen premiär för sommarens bilbingo på tonhallen. Självklart åkte vi dit och spelade, men vi vann tyvärr inget. Nästa onsdag ska vi dit igen och då ska Andreas med så då står oddsen ännu mer att våran bil vinner ;)

Idag började jag åtta på Ttc och slutade halv tolv. På den tiden hann jag och Caroline byta två dubbelmontage däck på Sölves lastbil. Jag kan ju säga att min rygg värker nu iaf! Lyfte självklart med ryggen istället för benen..

Efter skolan fick jag flytta ut Andreas gamla tv och hans tevebord för mamma har varit så generös att hon har skänkt sin 32 tummare till oss. + att vi fick den underbara bänken i malm som den har stått på. Äntligen börjar våra rum likna hela malm serien. Till veckan blir det en garderob i samma serie också, om Andreas fortf är lika givmild vill säga :D

Kom hem bara för en stund sen, jag pappa, ståffe, linda&go vincent har varit upp till robban i H-sand. Det är så underbart för äntligen efter nästan 5 månader i koma har han börjat komma tillbaka till verkligheten. Nu kan han tillochmed svara ja eller nej på frågor man ställer honom! Den 16 juni kommer han också hem vilket vi tror kommer bli mycket bättre för hans rehabilitering.

Imorgon är det fredag igen, ska bli härligt med lite ledighet. Hinna hitta på något roligt med folk :) Imorgon ska jag ut med tjejerna från klassen blir lite mat inne i stan oså :) Erica ringde även för ett tag sen, hon hade precis landat innanför Sveriges gränser, så nog måste jag träffa henne också :D

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, snacka med bubblan min lite innan man somnar :) Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0