20 maj

Sitter hemma nu och bara gör ingenting..  Slutade från Ttc vid halv tolv, hade räser pullan med mig så jag kom hem snabbt. Gjorde lite snitzlar&potatis till lunch. Gott Gott! Idag igen ringde dom och frågade om jag var interesserade av ett sommarjobb. Herregud, det märks att jag gjort över 50 arbetsansökningar iaf. Men varför ska ni ringa till mig när jag redan fått jobb?! Omg.. Idag var det iaf från räddningsverket på sandön. Trist att behöva säga nej, men det var dåliga veckor också. Under veckorna då Andreas har semester och vi ska ut och besöka Sverige. Halv fyra börjar jag jobba också, härligt att äntligen få jobba igen efter en hel lugn helg. Pengar pengar :) Jobbar bara till halv åtta och sen vet jag inte vad jag ska göra. Erica är ju i Frankrike. Någon som vill umgås? Slå en signal :)

Jag måste bara berätta att jag fick pappren om mönstring igår! Jag ser så mkt fram emot det :D

hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0