17 maj

Ännu en lugn kväll i sköna Göteborg. Sitter i sängen med datorn i knät och käkar en massa karra :)

Idag har vi varit på Liseberg hela dagen, ruggigt roligt har vi haft :) Åkte alla coola&fräna karuseller flera gånger och till och med Andreas vågade sig på dom! Mamma var också med men henne fick man inte att åka nått. Hon vann en nalle och gled runt bara :) Klockan nio kom vi tillbaka och sen dess har vi bara lökat. Fick låna en massage apparat ikväll utav Mats. Skit dyr men också skit härlig, och det var verkligen vad som behövdes för min rygg efter dagens bravader.

Imorgon fyller min moster 50 år och det ska firas big time! En massa folk ska komma hit och godmat väntar :D 

Nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med mitt hjärta! Sov gott, Natti Natti <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0