16 maj

Godkväll! Har precis kikat på Ps I Love You. Hua vilken undrbar film, jag spårade ur för ovanlighetens skull och läckte som en fontän! Har äntligen börjat fått läget under kontroll men mitt hjärta grinar ännu..  *Snyft*

Men åter till verkligheten:
Imorse vaknade jag&hjärtat vid tio tiden, sov hur underbart som helst. Men det kan ju bero på att vi var möra efter den långa bilturen. Vid elva hade vi gjort oss i ordning och var på väg. Vi ankom klockan tolv till Ullared och vi var inte därifrån före åtta.. Men jag och mamma var inte alls nöjda, Andreas och mormor därmot var några riktiga slöisar, dom var sist ut ur bilen och först in i den vid åtta ^^ haha. Hittade en massa kap måste jag säga! Men vi kanske måste åka dit på Måndag igen för alla affärer han vi ju faktiskt inte kolla i. Imorgon ska vi iaf inte shoppa, hmf troligt eller not när det gäller min mamma.. Tanken är iaf att vi ska fara på Liseberg och busa av oss lite. Nu är det ju så att jag aldrig har varit med Andreas på nått nöjesfält tidigare men jag hoppas verkligen att han är karl för sin kilt och vågar åka alla fräcka och cO_ola karuseller med mig :D:D Nu ska vi ta och fika en kvällsmacka och sen ska vi sova sött. Hoppas att alla får en kanonhelg, för det ska vi ha :)

Natti Natti!

Ps. Andreas Nilsson, jag älskar dig av hela mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0