15 maj

Sitter just nu i underbara Alingsås. Kom hit för ungefär en timme sedan.

Imorse var jag till tandläkaren en snabbis för att rätta till min "tandställning" som jag har och efter det var det Ttc som gällde för hela slanten. Vi fick sluta tidigt och vid tolv kom mamma, hjärtat och mormor och hämtade mig. Då bar det av, tog först en buffé på Texas och sen var vi "on the road. Dom sista trettio milen var mina och mormor sket faktiskt inte på sig när jag körde. Helt otroligt, mamma och jag var lite rädd för det för att hon kanske skulle göra det och då skulle vi ju inte ha det så mysigt när vi skulle åka i samma bil som henne i trettio mil till. Men som sagt det gick bra. Roligt att  äntligen få träffa Mats, Moster och Anna igen. Mamma och jag har redan bestämt vad vi ska göra under våra visit dagar här, och de börjar redan imorgon med en tripp till Ullared. Sen på lördag ska vi antagligen (om det blir väder) åka på Liseberg. Nu ska jag kila ut i vardagsrummet och umgås innan vi ska sova. Andreas och jag fick den skönaste sängen, så gott kommer vi sova inatt iaf :)

Natti Natti!


Ps. Hoppas du får roligt i Frankrike Erica! Kommer sakna dig i veckan :/ Jag ringer dig innan jag somnar, jag looovar <3 Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0