10 maj

Kom äntligen hem från birsta! Har jobbat sen klockan elva idag. Nu har allting faktiskt börjat att flyta på som det ska, och det gör ju att jobbet är roligare :) Snart ska vi ta och grilla lite kött, sen ska vi iväg på cruising i Timrå! Pappa har varit med på bilutställningen idag så han kommer med i tidningen imorgon som "burnout farfarn".

Igår kväll åkte jag och Erica till Victor i söråker. Vi var där en stund tills folk började att somna&pippa så då for vi hem till mig med gomamma min! Erica sov hos mig och vi hade det underbart.

Imorgon har jag sovmorgon, börjar inte förräns klockan 12! Härligt härligt. Efter det ska jag väl bara löka som alla andra söndagar.

Längtar så fruktansvärt mycket efter dig baby! Men på Tisdag kommer du hem tidigt och hinner till och med krypa ner i sängen innan jag vaknar :D.D

Nä nu ska jag ut och hjälpa mamma med grillen så det blir någon mat, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha en bra fortsatt dag. :D

2008-05-10 @ 17:23:54
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0