1 maj

HejåHå! Vaknade för en stund sen, idag fyller min mormor år. Så vi ska åka dit snart, först ska vi ta en sväng förbi Robban. Första ggn jag ska visa upp Andreas för mormor oxå, undra hur det går. Uppdatring följer!

Nu är klockan 23.30 och jag sitter vid datorn igen. Middagen hos mormor gick kanon :) Fick urgod mat och pengar. Mormor tyckte jätte mycket om Andreas, och det är verkligen ett plus!

Har alldeles precis bastat och duschat, ligger i sängen nu och kikar på en bra film. Ska väl ta och sova snart, imorgon hade vi tänkt att fara in till staden. Jag ska äntligen ta och klippa och färga håret :)

Nu ska jag krypa ner under täcket med hjärtat. Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0