sofie.com

helgen har varit kanon! i lördags hamnade vi på fest inne i stan, sjöng en massa singstar och avslutade kvällen med mc´donalds. i söndags åkte vi ut på en liten utflykt. emma, johannes, kalle, erica, robin, camilla, jag och andreas drog iväg till paradisbadet i ö-vik. hade det urmysigt, men på hemvägen efter en sväng in på max tvärslocknade jag och andreas.. när vi väl kom hem vart det samma sak. myste till det i soffan och tvär slocknade.

imorse när jag skulle vakna hade jag ju då förstås glömt att he på alarm´så jag vaknade sent och kom en och en halv timme försent.. inte alls så populärt. efter skolan åkte jag självklart till indal, där stod maten på bordet som det ska vara ;) just nu sitter vi hos micke och niklas. jag och andreas tog en frisk promiss hit för ett tag sen.. ska väl snart ta och knalla hemöver. har precis fått reda på att det kanske bär av mot åkersjön imorgon :) så ska väl hem och planera lite bättre om ett tag..

hejsålänge.

jag älskar dig hjärtat mitt!

Kommentarer
Postat av: erican ofc ;)

jag älskar dig med stumpan ;) hihi ^^

2008-03-18 @ 14:52:51
URL: http://enyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0