i could get used to this

äntligen har vi sportlov. känns riktigt skönt att bara få vara hemma och löka en hel vecka. tyvärr är ju andreas och jobbar så det är ganska ensamt. tur då att man har flickorna som orkar med en liten stackars nymfoman som mig. jag fick precis höra att min mormor och hennes syster ska åka till gran canaria nästa vecka -ta mig med, skrek jag. men inte då..  man är ju så sugen på att komma iväg till ett litet varmare land och få lite färg på sig! har snackat ihop mig med erica och emma, och om allt går som planerat far vi innan sommarn eller hur tjejer?! 
just nu sitter jag bara hemma för en gång skull och håller på att somna.. igår sov jag med jänterna mina i indal. fick då även min fula utväxt färgad, så nu är jag en lycklig svartskalle igen! + att jag vart otroligt trött nu, så jag lämnar av och ringa min karl nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0