bleeding heart,

snart är det helg och då kommer älsklingen hem! den 13/2-08 vart du äntligen min, och idag har vi varit tillsamans i en hel månad. och än är det bara början :) nu är du fast för jag tänker aldrig släppa dig bejbi<3

kommer inte ihåg allt som hänt i veckan, men det har mest varit skolan (har haft en hel del projekt som vi fixat till i garaget^^), varit och badat med tjejerna också. och en massa annat..

min mormor hörde av sig förut för dom är ju utomlands nu, jag blir så irriterad. varmt och skönt hade dom de, och bruna höll dom på att bli! uscha vad jag blev avundsjuk jag vill ju också ha sol&värme..

har sökt hur många sommarjobb som helst idag, hoppas att någon vill ha mig jag som tillochmed beskrivit mig själv som en väldigt trevlig, glad, utåtriktad tjej som har snabbt att lära sig och är väldigt engagerad i det jag gör. vem skulle inte vilja anställa mig?! haha sure bacon..

hej då!

jag älskar dig andreas...

Kommentarer
Postat av: your lovaaah ;)

vetdu!? både mamma & pappa vill dra mig utomlands samtidigt :o pappsen till frankrike & mamma till egypten eller turkiet :O haha fattaru oddsen? :D

2008-03-13 @ 21:43:48
URL: http://enyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0