back in action.

frisk och kry är jag nu iaf och sitter i indal med erica och bara kollar på film. vi kom hit vid fem tiden efter en tripp på staden med carro.
 
pratade nyss med andreas som sitter på tåget hem till mig.. måste då berätta att han var as packad men skulle som tur var sova snart, och då behöver jag ju inte vara lika orolig :) imorgon klockan åtta kommer han äntligen hem och då får jag vakna upp och vara lycklig.

imorgon ryktas det om att det ska bli skoteråkning av nått slag men vi får se vilket skick andreas är i, haha!

emma och johannes var precis förbi, emma har skaffat löshår så snart är det ju en annans tur! grymt fint vart det iaf.


ska mysa med erican nu, hejdå!      

jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0