åkersjön

hej!

i onsdag bar det av mot åkersjön med andreas och robin. har haft kanon roligt hela helgen men skit härlig skoterkörning och underbart sällskap. har kört omkring 50 mil skoter, badat tunna, bastat, myst till det med hjärtat och mycket mer :) kom till indal bara för en stund sen, åkte med emma hem.. andreas och jag hade hjärtat i halsgropen nästan hela tiden. emma höll sig mer på vänster sida än på höger, så vi kan faktiskt förstå hur postlådorna i holm har det.. klockan tio ikväll åker andreas till kiruna igen på jobb.. så mamma min kommer och hämtar oss senare. bilder kommer förresten strax på bilddagboken för dom som vill se.

sitter just nu med en snygg, hårig, naken man som bara väntar på att få stoppa in den, så nu kan jag inte hålla mig längre, jag måste lämna datorn nu.

hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojj

2008-03-24 @ 20:08:26
Postat av: erica jöh

du är sjuk i huvudet gumman. vilken tur att jag redan för länge sedan accepterade dig som du är...

2008-03-24 @ 21:23:07
URL: http://enyberg.blogg.se
Postat av: Emma

Men vi tycker juh om hon endå =)

2008-03-24 @ 22:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0