the best you never had

Igår jobbade jag nio timmar, efter det åkte jag och Erica hem till mig för att bara ta det lugnt :) Vi kikade på tv och drack dricka innan vi sedan somnade.

Imorse vaknade jag vid halv tio tiden, Steffanie och Jori var nämligen förbi och hämtade skoternycklarna till polarisen som har blivit såld idag. Kände mig lite ledsen med tanke på att det blir till att köra mach1 till vintern då.. Men det är nog en vane sak. Idag har jag inte gjort så mycket, vi var ut till Ericas stuga och stekte i någon timma innan det vart dags för mig att åka på jobbet.

Andreas ringde idag och berättade att han har bokat biljetter till kiruna åt mig! Jag får dessutom åka med det tidiga tåget så jag får mer tid med honom!

Måste bara berätta att det har varit en kändis på mitt jobb idag! Hanapee kikade nämligen förbi på en choklat dream. Ganska coolt, så nu vet ni det. .

Fick lönespecen för maj månad idag också. Det var som en liten klack i baken på att man ska jobba för det är så skönt med pengar :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Börjar inte förräns 14.30 imorgon, men ska bli skönt att äntligen få sova ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0