here without you

det är verkligen sant. den här veckan går ut på jobb, jobb och åter jobb. väldigt tragiskt att behöva stå innaför birsta citys väggar när man får höra av gästerna att det är 25 grader varmt i skuggan! frustrerad blir jag, och det blir inte bättre när min man är 90 mil ifrån mig.. nästa vecka kommer vara himmelsk, man går på sommarlov, jobbar bara tre pass och jag får känna hur det är att ha en pojkvän som existerar utanför telefonen. måste slita mig från datorn nu eftersom min fonologiska pojkvän ringt och jagat mig, antagligen för att han snart vill sova. jag ska göra precis som min perfekta man och ge mig själv en god natts sömn snart. måste bara skriva och berätta att min kära mamma är i sthlm nu och ska vakta kungliga slottet både lördag och söndag! hon är värsta grym min mamma, hon ringer även stup i minuten för att se så pappa ger oss mat och håller oss vid liv :D nä nu väntar min man, vi hörs. hoppas att alla får njuta utav det bra vädret eller varför inte en mummsig mc´donalds hamburgare. natti natti!

Såhär ser min vecka ut..
Måndag- Skola, Jobb
Tisdag- Skola
Onsdag- Jobb
Torsdag- Skola, Jobb

Fredag- Jobb, grillning
Lördag- Jobb, umgås
Söndag- Jobb, sova ut




Kommentarer
Postat av: erica

jag vet inte om det blev så mycket sova ut gumman ;D

2008-06-08 @ 13:40:02
URL: http://enyberg.blogg.se/
Postat av: soffis

haha nä jag vet. det är tur vi är hårda ;D

2008-06-08 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0