sweet dreams

sitter just nu i sängen med datorn i högsta högg. väntar på att min man ska bli klar med tandborstningen så vi kan slå på en ny film och mysa :)

helgen har varit toppen, midsommaren tillbringades i indal med en massa trevliga människor. vi hade inte riktigt tur med vädret men mysigt hade vi ändå.

fick på köpet en grym förkylning som jag lider utav just nu. jag hoppas verkligen att jag kan sova inatt för imorgon jobbar jag och då vill man ju inte vara mer sliten än man redan är..

nu är han klar så nu ska vi hoppa i säng :)

måste bara berätta kort att min vecka går kort och sagt ut på att jobba, spela bilbingo, kolla på hus och sova ensam.. om någon har någonting roligt att tilläga där så hör av er! :D jag tar gladeligen emot förslag.

natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0