summer of 08, here we come

Min vecka har varit toppen! Nu har man äntligen fått sommarlov, solen lyser lite svagt utanför fönstret och bubblan min är hemma för att umgås med mig hela helgen :D

Jag sitter fortfarande på skolan nu och väntar på att mamma ska komma och hämta mig i chevelen! Woho, vad gör man då för spralligt och busigt de första timmarna man har sommarlov då?! Jag tror faktiskt att jag ska göra nått extra busigt, typ åka hem, ta på mig nått fränt, sätta mig och blända alla med min charm ute på gården eller nått liknande ovanligt som man bara gör på sommaren! Hur som helst kommer vad som helst kännas bra, för jag har SOMMARLOV!
 
Igår tog ju hedbergska studenten och söt pappa min skulle skjutsa en massa studenter. Med närmare räkning 26, fulla och glada flickor&pojkar! Jag, Caroline och Andreas joinade papi, det var riktigt roligt. Mycket folk och faktiskt fint väder den lilla stund dom skulle åka. Jag vart förstås barnslig och onöjd att jag är så liten och också vill ta studenten! NU NU NU.. Men det smälte jag ganska snabbt när jag förstod att då blir det 2 till underbara år med Carro och gänget!

Ikväll har jag och min man funderingar på att äta nått gott, umgås med våra vänner och kanske ta sig en och annan stänkare. Men vi får se hur det blir av det. Våran backup plan är att åka på bio och ha en romantisk stund bara vi två. Och kanske (på sin höjd) att Erica och Kalle får vara med och mysa. Hehe

Nu ska jag ut, känna lugnet och påbörja sommarlovet 2008. Ha en förjävla bra sommar allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0