mad money

Imorse vaknade jag som sagt utav att min älskade pojkvän klev innanför dörren. Vart pigg super fort och bara låg och myste på :) Kikade på någon film innan det vart frukost bestående utav o´boy och rostade mackor. Dagens bedrift var att åka till skolan i regnet. Jag började vid ett och slutade vid tre. Kändes verkligen inte som att det var värt besväret. Efter skolan satt jag på fire safe med Andreas och Valfrid till strax över sex, då åkte jag och Andreas hem i våra ursöta regn munderingar. När vi kom hem gjorde vi lite mat, potatisgrattäng och kött. Farfar fyllde 66 år idag och kom därför över på middag :) Tårta till efterrätt då förstås, som min lillebror så duktigt hade gjort. Ikväll har det inte hänt så mycket, känns skönt att bara löka. Kom alldeles nyss ut från bastun. Harr suttit där inne och lökade en bra stund, så nu är man rejält pumsig. Renbäddat i sängen är det också, så inatt kommer jag sova som en gud :D Imorgon vet jag inte om jag börjar halv två eller om jag inte går alls :/ Får se imorgon hur det blir. Nu ska jag iaf krypa ner och joina min nyduschade, håriga karl :D Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0