kryptonite

Idag vart jag väckt utav pappa som var väldigt frustrerad utav all teknologisk utrustning som finns i vårat hem.. Min pappa är väldigt gammalmodig och har svårt att hinna med att lära sig hur man ska använda allt nytt som förs in i hushållen.. Därför fick jag imorse vara den duktiga dottern som som vanligt kan mycket mer om datorer än sin stenåldriga pappa. Först och främst måste jag tacka min pappa för att jag för en gång skull få verka duktig när det handlar om datorer. Nu till problemet, pappa hade nämligen suttit i timmar och försökt anmäla sig till dragracingtävlingen som går av stapeln den 14 juni. Problemet var bara att anmälningsblanketten finns på internet iår.. Det enda jag var tvungen att göra var att trycka på I agree. Men jag låtsades som att det var jätte avancerat eftersom han hade väckt mig ur min skönhetssömn. Efter ett jag accepterade vart pappa överlycklig!. Dagens goda gärning. Och bara därför fick jag soppa pengar av den gammla strutten :D Tackar Tackar! Började inte skolan förräns klockan ett. Jätte skönt, hade verkligen ingenting att göra på Ttc heller.. Satt inne i lastbilen med Caroline och sov en timma.. Efter det tog jag min räser moped och åkte hem. Väl hemma dammsög och skurade jag lite golv innan jag slog ner röven vid datorn. Sen dess har jag suttit här. Tokfia måste ni tänka när det har varit så fint vädert idag. Men jag måste säga att det har varit alldeles för fint för mig.. Har suttit så bra vid datorn :) Ska fortsätta poppa musik nu och sen ringa hjärtat mitt.


3 doors down-kryptonite   lätt en av dom bästa låtarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0