happy news!

Jag är fortfarande hemma! Om mina planer gått i verket hade jag precis klivit av tåget i Kiruna, men istället så har min älskling kommit till mig. Så idag är jag nöjd, slippa sitta på ett jobbigt tåg hem och få vara med min käraste tillsamans med vänner&familj.

Vaknade för bara ett tag sen, erica jag och andreas myste igår hela kvällen med film&chips. Vart inte allt för sent då..

Planerna för dagen är att vi alldeles strax ska kunna duscha eftersom andreas har varit ner och eldat. Efter det ska vi åka med mamma till indal, spela brännboll är det på listan. Sen ska vi antagligen till bjässjön och grilla :) mys mys!

Jag jobbar förövrigt inte på hela helgen! Hihi. Känns så skönt att bara få umgås utan att tänka på jobbet för en ggn skull.

Nä nu tror jag att det har hunnit blivit varmt, hejdå.

Hoppas alla får en underbar midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0