a moment like this

Igår efter jobbet åkte mamma och jag till Indal för att gå på husvisning. Huset som vi kollade på var helt underbart, litet och super mysigt! Efter husvisningen som tog ungefär 30 min rullade vi inöver staden, käkade på subway för att sedan åka på tonhallen och spela bilbingo som vanligt. Jag kammade hem 1750 kronor innan vi åkte hem. Det kändes som ett ganska bra tillskott i plånboken. När jag kom hem satt jag vid datorn en stund innan min man äntligen kom hem! Vi somnade ganska sent men det är ju inte så konstigt när vi aldrig få vara tillsamans.

Vaknade för ungefär en halvtimme sen. Börjar jobba klockan två, stoffe ska få skjutsa in mig och mamma ska hämta mig senare. Andreas lämnade mig igen vid nio tiden för att han skulle  fiixa det sista på bilen innan besiktningen. Nu ska jag  ta och duscha en snabbis och fixa till mig, efter jobbet ska jag nämligen åka till Härnösand för Caroline fyller 18 år idag! Grattis Grattis Grattis :D Skulle egentligen iväg med jobbet och bowla men det hinner jag nog ta en annan ggn.

Kanske blir uppdaterinig ikväll om jag inte har fullt upp med mannen min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0