I never let you down

Idag vaknade jag klockan 09.11, jag vet inte utav vad men så fort jag såg klockan fick jag fri spel. Jag hade sovit över! Ringde till Bosse min lärare och sa att jag skulle komma på stört. Hoppade i arbetskjolen och brassade iväg på Pullan. Jätte fint väder och smör jobb som gjorde att vi slutade halv tre gjorde ju inte dagen sämre. Efter skolan åkte jag till Andreas på firman och lånade lite grejer till honom så att han kunde påbörja lagningarna på bilarna sina. Vid fyra tiden åkte jag och hömtade mat åt oss på Inez. Otroligt gott! Började jobba halv fem, hade en riktigt bra dag på jobbet också. Vid åtta tiden när jag slutade var jag faktiskt itne lika slut som vanligtvis. Ringde till min bejbi på en gång som var i staden och glassade. Ville träffa honom en sista gång innan han skulle med tåget, så jag gav järnet till stan. Vid halv tio åkte jag hem med tårarna i ögonen.. Har bara suttit och glott ensamful tills nu. Fixade lite med tvätten och så men nått mer har det inte varit. Ska väl snart ta och krypa ner under täcket, men känns inte så roligt när man är alldeles ensam. I veckan ska jag jobba som satan medans Andreas inte är hemma så man får en bra juli lön också till semestern ;) Ska göra ett ryck och lägga mig i sängen. Börjar inte på ttc förräns klockan ett imorgon så jag kanske hinner skriva någonting imorgon. Natti Natti!


Massa goda pussar och kramar skickar jag till min älskade pojkvän som jag vet läser min blogg när jag inte hört av mig på ett tag <3 Skynda dig hem, jag saknar dig redan.

Sofie<3Andreas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0