no more

Idag vaknade upp klockan halv tre i cabbyn. Tror nog aldrig att jag sovit så gott i den som jag gjorde inatt. Det måste ha varit för det urmysiga regnet som smattrade på taket hela natten. Men iaf när jag vaknade var jag super glad&pigg. Hoppade genast upp och började med maten. Jag och Andreas kände oss som några riktiga svenssons där vi satt och käkade makaroner och falukorv på plasttallrikar i husvagnen i våra foppatofflor :) Det har varit min första lediga dag på två veckor, och vad har jag gjort? Ingenting. Det har varit urhärligt att bara vara måste jag söga. När vi kom hem vid fyra tiden lämnade Andreas mig lika snabbt, han har nämligen åkt iväg på jobb. Sista veckan innan ledigheten iaf. Och han är förhoppningsvis tillbaka redan på Torsdag :) Nu jobbar jag Månd-Torsd så det är väldigt passande. Jag har förresten fått min ledighetsansökan godkänd också, så i slutet på v.29 bär det av mot Visby&Malmö. Kommer blir super roligt, Andreas, Kalle, Elin&Jag ska göra Sverige osäkert. Haha, fy vilken töntig kommentar men jag har längtat så efter att säga det. Nu ska jag slänga in lite kläder i maskin och sen sova. Jag börjar inte jobba förräns 11.15 imorgon så jag hinner få en liten sovmorgon iaf. Natti Natti!

Andreas, utan dig är mitt liv tomt&tråkigt.
Jag saknar dig redan, fast att du nästan precis åkte.
Skynda dig hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0