Hand i hand

Idag vaknade jag tidigt redan då älsklingen åkte iväg på jobbet. Skulle med bussen för en gång skull. Det gick väl sådär, det fick bli ledig klädsel och att skippa frukosten. Hann iaf med bussen. Kom till skolan vid åtta tiden, fick veta att vi skulle ner till skavadern och började inte förräns tjugo i nio. Gick och tog mig en korvmacka samtidigt som jag ringde Carro. Vi bestämmde att hon skulle åka till Mitab och hämta Anreas bil som så fint alltid står parkerad där när han jobbar borta. Hon hämtade bilen och hämtade mig sen på skolan. Väl nere på skavadern var det lek och tjoffs med esteterna som stod på schemat.. Fyfan vad lågt, vi har då inte valt fordonsprogrammet för att kramas och mysas.. Fick iallafall sluta vid halv tio då våran lärare insåg att det inte var någon idé att försöka få oss att dansa som apor. Kändes skönt för oss tjejer med bilen och allt. Vi visste dock inte vad vi skulle göra. Åkte iaf inöver Birsta och bestämde oss för att provköra lite bilar. Det gick bra men den enda som föll oss i smaken var den nya bmwn. Micke en kille i klassen ringde och berättade att lärarna skulle ha något möte så vi behövde inte komma på hela dagen. Det vart ännu bättre. Efter en massa glidande vart vi hungriga i magen. Åkte på biteline där vicky, carro, thomas och jag åt. Efteråt var vi alla alldeles trötta, jag och Carro insåg att vi var tvugna att göra någonting utav dagen. åkte på rusta och köpte badrumsfärg. Det vart en creame färg som var riktigt fin. Åkte hem till Indal och började måla. Nu ser allt plötsligt mycket fräschare ut. Helt otroligt vad lite färg kan göra =) Nu sitter jag iaf hemma hos mamma och pappa. Andreas är ju som sagt borta och jobbar, fick trösta mig med lite glass och cola med brorsorna mina. Inte heller helt fel. Ska ta och sova nu så att man orkar med imorgon. Det är TTc och vidareutbildning på trucken som gäller då :) Slutar halv tolv och sen vet jag inte vad dagen ger. Andreas kommer hem och sover imorgon :D:D:D Måste sova nu så att det inte är långt kvar tills dess. Natti Natti <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0