Force of Natur

Hallåja!

 

Just nu sitter jag hemma i Indal alldeles ensam. Andreas jobbar ju och jag är ledig för en gång skull. Helgen har bestått utav en massa jobb, julfirande ute i Kläpp och julbord i Liden med grannarna. Har alltså hunnit med en hel del. Fick en inflyttningspresent igår utav våra grannar, jag vart jätte rörd när vi hälsades välkommna till byn :) Sen i Onsdags har vi "bott" här. Det har gått jätte bra :) Över mina förväntningar, jag sover som en stock trots att jag inte har mamma i närheten.

 

Jag har precis stoppat i en tvättmaskin. Sitter och funderar på vad man ska äta till middag. Funderar starkt på wook eller liknande. Ända sen i förraveckan när Andreas och jag var iväg och köpte ny tv av en kines kille har jag varit jätte sugen på nått asiatiskt liknande. Får traska ner på affärn och se vad dom har att erbjuda. Måste erkänna att det inte känns speciellt lockande att gå utanför dörren över huvudtaget.. Det snöar som bara den här uppe. Visst, det är ju toppen, men det är inte en gnutta sol ute så det ser bara trist och kallt ut :/ Imorgon ska jag förövrigt jobba på donken för sista gången på tre veckor. Jag har tagigt ledigt och gud vad skönt det ska bli! Hoppas verkligen att jag får nått besök ikväll nu när jag har en massa gott att bjuda på :) Nu ska jag ner och försöka få för mig att gå ut. Hejsålänge

 

Såhär ser veckans planer ut.

Tisdag- Jobb mellan 12-16, sista julklapparna ska inhandlas när lönen äntligen kommer

Onsdag- Jobb hemma med Robban, fira jul med familjen

Torsdag- Åker äntligen upp till Åkersjön

Fredag- Förhoppningsvis ut och köra skoters :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0