the reason,

vaknade för cirka femton minuter sen. anledningen till att jag inte fortfarande ligger i sängen är att det är en otroligt irriterande fluga som flyger runt och jävlas med mig.. andreas var inte speciellt bussig imorse heller som drog upp våra persienner. han vet nog allt för väl vad morgon trött jag är :) men nu är jag iaf vaken, sitter och kikar lite blocket&lite nyheter. idag jobbar jag 1015-1915, ganska lugna tider iallafall. efter jobbet blir det antagligen lugnt :)


helgen var sådär. i fredags jobbade jag sent och andreas var på middag, så när vi väl var hemma tog vi husvagnen och åkte till indal en sväng. på lördagen vart det en sväng på staden med alva, inhandlade nya byxor och skor. kändes ganska hårt när alva hittade ett par skit billiga byxor i den sista butiken när jag själv lagt ut en hel del på mina.. hehe :) andreas inköp vart en ny dator som var riktigt välbehövd. sen for vi hem till byn igen och lökade till det hos joel med lite tony hawk. igår vart det en riktigt slö dag, började jobba två och jobbade till sex. andreas hämtade mig efteråt och vi for på max, jag hade ingen lust att laga någon mat själv. ica maxi passade vi då på att åka på, handlade en hel del chips&dipp. så man kan säga att vi somnade ganska tidigt :)

lördagens inköp: mörka diesel jeans från jc och ett par vita tygskor från intersport.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej hallå.

Kul att läsa hur din helg har varit!

Själv har jag jobbat med att kapa och klyva ved hela helgen så man slut och har ont i hela kroppen när ny arbetsvecka knappar på dörren :S

Nåja..det är bara att bita ihop!

Ha det bra! Kram

2008-08-11 @ 09:13:12
URL: http://brandlarm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0