on my way-

fredagen-
klockan åtta var jag vaken och pigg. åkte till emma i kovland, tog en promenad och allmänt surrade. vid fyra började jag jobba, kom hem vid åtta. då hade hjärtat mitt planerat att vi skulle på avslutningen på kävsta. vart en liten föris hos cruse. på kävsta var det mer folk än vanligt, efteråt drog vi till ett äldre par som kalle kände. vart kvar där till fyra tiden och hade jätte trevligt :) sov hos kalle, vi fick till&med ta sängen.

lödagen-
vaknade vid elva tiden, ryckte upp kalle och begav oss till sättna. precis när vi kom dit skulle pppa köra. det gick riktigt bra, personbästa på 7.39 sekunder och 303 km/h. när vi kom hem vid fem tiden var jag&andreas utelåst. fritte fick komma och låsa upp åt oss så att vi kunde fixa till oss lite innan kvällen. vid halv sex tiden dök majny upp och skjutsade så snällt in oss till stan där vi möttes upp utav robin&sara. vi hoppade ombord på ms/medvind för en kanon kväll. båtturen tog ungefär 3,5/h. vi hade jätte tur med vädret och hade verkligen trevligt :) när vi kom tillbaka till stan väntade saras kompis matilda på oss för att skjutsa ut oss till juniskär. där var det en rejäl bartömmning  och det var ett riktigt bra slut på kvällen. vid ett tiden kom emil&louise för att hämta oss, när vi kom hem somnade vi på bums.

söndagen-
vaknade vid elva, låg och drog oss med en film innan det vart dax att kliva upp. åkte till selånger marknad och handlade en himla massa snacks sen har vi bara lökat. duschade precis så nu ska vi krypa ner i sängen och sova :) imorgon jobbar jag 16-20. natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0