hej igen =D

sitter på skolan nudå, väntar på mannen min som ska hämta mig efter jobbet. det är ett riktigt skit väder ute, så ikväll blir det iaf ingen promiss.. ska hem snart då. laga mat för att sen ta det lugnt hela kvällen med älsko framför tvn =D
_

snart blir jag förresten egen företagare. jag, caroline och viktoria ska starta eget och tjäna lite extra pengar :) vi har redan börjat sett till att skaffa oss lite sponsorer och allt. ser ritkigt lovande ut, kan inte riktigt än berätta vad företaget ska gå ut på men det var en hyffsad grym idé från min sida måste jag säga =) nu ringer mannen, hörs!
_

imorgon börjar jag åtta och går till halv tolv, efter det ska jag pysa in till birsta för att hård jobba på donken.


ha en bra kväll! kram / sofie stålnacke i egen hög person


Kommentarer
Postat av: Erica

/sofie stålnacke i egen hög person. Men hallå?! vem skulle annars skriva i din bloggis? ;D

2008-08-28 @ 20:36:46
URL: http://enyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, ja men jag menar lixom lite att det är jag på bilden och så ^ tyckte det var lite tomt (a)

2008-08-28 @ 22:19:46
URL: http://sofiestelnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0