black & white

snabb uppdatering här nu.

igår var jag ledig, och det var hur skönt som helst. tog en lång och härlig sovmorgon, när jag äntligen beslutat mig för att kliva upp vart det nudlar till lunch. mitt i maten tittade mats förbi och var social ett tag. när andreas kom hem tvättade vi bilarna och sen somnade vi ganska snabbt till klassikern jurasic park.

idag klev jag upp ganska tidigt, började halv nio och tog därför "pullan" (min moped) till jobbet. ungefär vid metso gav hon upp, hon ville inte fungera nå mer, sådär stod jag som ett fån mitt i spöregnet. som tur är har jag en ängel till mamma som kom med detsamma och hämtade upp både mig och pärlan min. när jag väl kommit till jobbet blev det itne så mkt gjort, as lite folk och alldeles för mycket personal. vart en hel del strips som dök ner i magen idag måste jag ju erkänna. slutade jobba vid ett och då kom mamma in och hämtade mig. plockade upp andreas på vägen eftersom han var på firman, handlade lite mat och åkte sen hem. andreas lagade mat åt hela familjen idag, det vart torskgryta&potatis. det lät kanske inte allt för gott, men det var det! och då är jag faktiskt den som är den när det gäller mat..

emil&louise var här och tittade förvi för ett tag sen. hur roligt som helt att han äntligen har tagigt sitt körkort! dom lovade att titta förbi igen och det känns betryggande att veta =)

just nu sitter vi och vräker i oss en massa popcorn, eller ja.. mannen min gör det iaf medans jag sitter här och knapprar. har precis slagigt på bastun så blir mys ikväll också. måste sluta skriva nu, skålen börjar bli tom.

jo förresten, andreas och jag har varit tillsamans i 6 månader idag. grattis till oss :)

natti natti <3

ps. i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0