8 april

idag började klockan halv ett. mamma kom och hämtade mig med lastbilen vid halv tolv, vi for på sibylla och käkade :) dagen gick bra, fick måla lite och köra lastbilarna. när jag kom hem satt jag mig som vanligt vid datorn tills mamma kom hem och vi for till h-sand och träffade robban :) jag såg han sitta upp för första ggn, lika lelös som vanligt men ändå. vid nio tiden åkte vi mot ica maxi, var tvungna att handla mat. riktigt trevligt när det inte var allt för mkt folk. nu sitter jag vid datorn igen, käkade precis lite kvällsfika och ska snacka med andreas nu :) han sa förövrigt upp lägenheten idag för han ska bo hemma med mig :) jag blir så glad att han överhuvudtaget kan tänka sig det :) men nu ska jag prata i telefonen med bejbi innan han somnar. på återseende!

Kommentarer
Postat av: Erica

gud vad kul för er! :)

2008-04-09 @ 08:18:38
URL: http://enyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0