27 april

Hejsan mina kära vänner!

Gårdagen var urmysig, fick vara med mina favorittjejer Emma och Erica. Först åkte vi på macken och handlade gotta, sen for vi hem till mig och kikade på film och bara umgicks :) Klockan halv tolv åkte Emma hem för att hon skulle tävla tidigt idag, så jag och Erica la oss i sängen och fortsatte surra. Fick mig även en dunder massage av super Erica innan vi somnade.

Idag vaknade jag upp vid elva tiden, låg och drog oss tills klockan närmade sig ett. Då klev vi upp och gjorde oss våffel lunch! Efter det la vi oss igen och degade framför tv:n. Har inte ens bytt om från sovtröjan idag, så lökig har jag varit idag. Men det har varit otroligt härligt!

Imorgon är det skola som gäller mellan åtta och fyra. efter det tror jag att jag ska inöver birsta med mamma, ska kolla på lite saker som jag ska ha när jag fyller år.

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och prata i telefonen med min Älskling. Han kommer förövrigt hem på Tisdag så då blir jag glad :D:D:D

NattiNatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0