24 april

Kom precis hem, åkte på begravning för farmor klockan elva. Det var otroligt fint, det var första gången jag var på en begravning sen jag var liten men jag må säga att det kändes bra att hon fick det så fint till slut iaf. Fick även träffa dom flesta i släkten, inte varje dag man gör det. Mina kusiner från Göteborg/Malmö bor ju hos oss över helgen och det är roligt. Sitter och spånar med Elin vad vi ska göra ikväll, ska väl ut på stan och snurra. Kanske max ikväll om Elin orkar köra :) Nu ska jag ut i solen och mysa med familjen och ringa min bejbi.

Jag längtar otroligt mycket tills du kommer hem på Tisdag. Då är jag ledig hela veckan så då jävlar Älskling ska vi hitta på nått roligt!

Hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0