23 april

Dagen var bra, var på skolan tills fyra då Emmsan kom och hämtade mig. Då for vi in till Birsta, käkade lite och sen kom mamma. hittade en kjol och en boddy ^^ Haha, den ser verkligen as löjlig ut men det blir ju fint med kjolen över iaf. Träffade även på Elin där ! Jag vart skit chockad för jag trodde inte att om skulle komma förräns på kvällen, men när vi sprang där på gina så fann vi varandra! Hennes väska hade hon tappat på tåget till varberg så hon hade ingenting med sig, fick gå och hitta lite kläder till begravningen imorgon då iaf.

Nu på kvällskvisten har vi mest fixat med en massa minnesblad och surrat skit. Ska kolla på film och mysa, Elin ska nämligen få sova på Andreas sida inatt! Hoppas jag inte blir alldeles för glad över att få sällskap. Hehe.

Imorgon är det begravning, hoppas verkligen att det blir fint.

Natti Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0