11 april

Just nu sitter jag på skolan, slutar tjugo i två och har svenska nu men gör absolut ingenting.
När man kommer hem blir det till att diska lite och sen packa inför helgen. Jag hoppas verkligen att helgens övning går snabbt och smärtfritt så att det snart är tisdag och Andreas kommer hem.

Det är verkligen synd om Andreas när han är i kiruna och jobbar, han får se när porrfilmer spelas in och se när dom fränaste crosskillarna gör backflips och allt möjligt på sina träningar.. hmf.. synd om dig!

Nu ska jag kila iväg med grabbarna och luncha, men uppdatering senare är inte helt omöjligt.


Tjillevippen!
image11

Jag älskar MIN Andreas av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: GAAAAAAH :@

Hmp?! jag blir så less. Idioter...

2008-04-11 @ 12:06:13
URL: http://enyberg.blogg.se
Postat av: såffis

hahah! du är för go gummsan, skyll på andreas det är han som började med det :D

2008-04-12 @ 02:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0